Virtualus turas tai naujos kartos marketingo priemonė

Virtualus turas, tai programiškai sujungtas sferinių fotopanoramų, grafikos multimedijos produktas vartotojui pirmiausiai leidžiantis kompiuterinėj laikmenoj apžiūrėti nufotografuotą erdvę 3600 kampu ir tose erdvėse judėti iš vieno peržiūros taško į kitą.
Aktualumas. Dabar vyrauja kultūrinė elgsenos tendencija, kad dauguma vis mažiau skaito tekstinės informacijos ir vis labiau informaciją priima multimedijos kanalais – video, infogramos, fotografijos ir t.t. Paprastai kalbant, daugelis nebeskaito teksto o skaito paveiksliukus. O minėti paveiksliukai dėl pernelyg universalaus konteksto, tiksliai „perskaitomi“ tik tada, kai trumpai paaiškinami lakonišku tekstu.
Sferinė fotopanorama leidžia akimirksniu Jūsų vartotojui susidaryti įspūdį apie Jūsų erdvę – parduotuvę, viešbutį, saloną, gatvę, aikštę ir t.t., profesionaliai parengtas virtualus turas, su užpildyta kontekstine informacija (Pavadinimu, tekstu, foto ar video albumu) sferinėje fotopanoramoje leidžia Jums turėti labai stiprų marketinginį instrumentą.
Pritaikymas. Populiariausias virtualaus turo pritaikymas, kai virtualus turas yra naudojamas kaip pažintinis turas, leidžiantis pasivaikščioti ir susipažinti su erdve kurioje Jūs dirbate.
Tačiau profesionalus virtualus turas gali turėti daugiau funkcijų – tai gali būti:

  • alternatyvi Jūsų verslo internetinė svetainė,
  • virtualiame ture galite grafikos pagalba vizualizuoti ateities planus ir turėti unikalią priemonę bendraujant su investuotojais, finansuotojais ar kitais Jūsų planuojamo investicinio projekto suinteresuotais asmenimis;
  • virtualus turas labai padeda dirbant parodose ar dalyvaujant prezentacijose. Dėl savo interaktyvumo yra efektyvesnė medžiaga projekcijose nei video ar skaidrių prezentacija.

Jūsų verslui svarbu turėti naujos kartos estetišką, išsamų, ergonomišką virtualų turą.
Beje, kaštai virtualiam turui visada yra optimalūs, tam, kad papildoma investicija virtualaus turo užsakovui duotu greitesnę didesnę naudą nei visos marketingo ir reklamos priemonės su ankstesnių laikų technologijomis – fotografijomis, videoklipais ir kitomis lig šiol naudojamomis priemonėmis.

Share Button